Poznaj Zespół realizujący projekt

dr Jan Kaczmarek

Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie informatologii w specjalności afektywnych teorii informacji (Uniwersytet Warszawski). Od 2005 Kierownik projektów Fundacji MOST odpowiedzialny za prowadzenie projektów realizowanych w ramach 6, a następnie 7 Programu Ramowego UE dotyczących kształtowania europejskiej polityki wspierania badań i rozwoju. Od 2006 Partner Zarządzający firmy doradczej EXEQ specjalizującej się w finansowaniu innowacji. Od 2016 Prezes Zarządu Fundacji MOST. Posiada ponad kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie w zakresie zarządzania i finansowania innowacji dla MŚP z Polski i UE. Łącznie zrealizował ponad 300 projektów we współpracy z MŚP – głównie z sektora ICT. Prowadząc Fundację MOST współtworzył Program akceleracji przedsiębiorstw technologicznych: startupleague.pl, entrepreneuria.eu oraz stworzył centrum innowacji przy Fundacji MOST działające od jako jedna z pierwszych w Polsce akredytowanych instytucji otoczenia biznesu (IOB) wyspecjalizowana w doradztwie strategicznym dla szybko rosnących spółek technologicznych. Przez ostatnie 15 lat wsparł dziesiątki naukowców w drodze ku przedsiębiorczości i jeszcze więcej przedsiębiorców w drodze do B+R i innowacji.

Joanna Fogler

Magister nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze świadectwem ukończenia studiów doktoranckich w zakresie nauk ekonomicznych na Polsko-Francuskich Studiach Europejskich organizowanych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Od 14 lat wspiera rozwój ekosystemu ważnych społecznie innowacji współpracując z innowatorami, startupami, spin- offami, inkubatorami, akceleratorami biznesowymi, funduszami inwestycyjnymi. Doradca, mentor, opiekun startupów krajowych i zagranicznych w projektach doradczych oraz programach inkubacyjnych i akceleracyjnych (współpraca w formie indywidualnych sesji doradczych z ponad 100 startupami w ramach akceleratorów: Akademicka Liga Startupów 2018-2020, Warsaw Booster 2020-2026, Startups powered by Invest in Łódź (mentor od 2019 r.); w ramach inkubatorów (w latach 2010-2016) m.in.: InnoBaltica, InQbator seed, Plantacja Biznesu, Innowacja kluczem do sukcesu, Media 3.0, Science2Business). Ekspert w Programie “Climate Leadership” powered by UN Environment, Innovation Coach.
Ekspert biznesowy Agencji Rozwoju Innowacji SA w projekcie “Czwarty wymiar zmiany” (2020).
Ekspert PARP w projektach: “Planowanie strategiczne w MMŚP”, “ISR – Instrument Szybkiego Reagowania”, “SOB – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” (2012-2016).
Certyfikowany Prince2 Practitioner.

Agata Rzepniewska

Magister nauk o żywieniu człowieka i konsumpcji w SGGW; ukończyła studia podyplomowe w
zakresie rachunkowości i finansów przedsiębiorstw, jednostek sektora finansów publicznych oraz zarządzania uczelnią (dyplom Szkoły Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego i Uniwersytetu Warszawskiego). Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze finansowo-księgowym. Pracowała dla podmiotów prywatnych oraz dla Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego, w którym pełniła rolę m.in. Pełnomocnika Kwestora. Od 2019 manager finansowy w Fundacji MOST oraz ekspertka w zakresie rozliczania dotacji z funduszy UE. Działa również jako in-house konsultantka ds. pomocy publicznej na badania, rozwój i innowacje. Jest odpowiedzialna za finansowe zarządzanie projektami.

Bartosz Grochowski

Młodszy Ekspert ds. Innowacji. Ukończył studia licencjackie w Szkole Głównej Handlowej na
kierunku Finanse i Rachunkowość (Specjalności: Finanse Przedsiębiorstwa oraz Rachunkowość). Kontynuuje studia magisterskie na tej samej uczelni na kierunku Menedżerskim (Specjalność: Menedżer – kierownik zespołu). Członek Rady Programowej Kierunków przy Samorządzie Studentów dla kierunku Menedżerskiego.

dr inż. Cezary Odrzygóźdź

Naukowiec pasjonujący się zagadnieniem regeneracji komórek i transportu międzykomórkowego. Doktor inżynier reprezentujący Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk. Prezes Fundacji Scientia Thorunensia. Współzałożyciel portalu eDoktorant.pl, autor podcastu Faceci w Kitlach, ekspert Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Szkoleniowiec, organizator konferencji naukowych, mający duże doświadczenie w aplikowaniu i realizacji grantów edukacyjnych. Prowadzi szkolenia w zakresie kompetencji miękkich takich jak wystąpienia publiczne, storytelling czy personal branding.Ponadto z uwagi na swoje doświadczenie naukowe i społeczne dla platformy przygotuje także szkolenia z zarządzania projektami grantowymi, zarządzania zespołem czy networkingu.

Jakub Szczepkowski

Absolwent automatyki i robotyki na Politechnice Gdańskiej oraz ekonomii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu a także podyplomowych studiów z zarządzania projektami na SGH w Warszawie. Obecnie doktorant IV roku studiów doktoranckich w dyscyplinie Nauk o Zarządzaniu i Jakości na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu. Uczestnik Diploma in Professional Marketing. Certyfikowany specjalistów ds. marketingu cyfrowego – DIMAQ Professional. Wieloletni i doświadczony działacz samorządowy (m. in. Przewodniczący Wydziałowej Rady Studentów Wydziału Elektrotechniki i Automatyki PG, Senator PG, członek Parlamentu Studentów Politechniki Gdańskiej). Przewodniczący Samorządu Doktorantów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w latach 2019-2023. Wiceprzewodniczący Zarządu Krajowej Reprezentacji Doktorantów w kadencji 2021, pełnomocnik ds. zarządzania projektami w kadencji 2022 oraz członek Zarządy w kadencji 2023 i 2024. Ekspert z grona pracodawców Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Product Manager w Instal-Projekt. Brand Manager marki IP PARTNER. Właściciel marki dr MARKETER, Współpracował z Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii UMK w Toruniu.